Модуль 11

Я це зробила!  
Я переконалася в тому, що наші побоювання та страхи варті того, щоб їх перемагати!  У власній шкалі оцінювання я сьогодні піднялася на новий рівень! Останній модуль! Я, навіть, пишаюся собою і уявляю, як будуть радіти мої учні яку насолоду перемоги можуть отримати і вони, якщо їм створити умови для розвитку, для розкриття їхнього творчого потенціалу, якщо вивести навчання за рамки класної кімнати, і, найголовніше, переконати їх в тому, що людина здатна досягати разних висот, яких сама забажає (під керівництвом розумної, терплячої толерантної, творчої людини, захопленої своєю справою)!
На цьому занятті ми розглядали тему "Організація процесу демонстрації результатів навчання на основі використання ІКТ". Я переконалася ще раз не лише в доцільності та актуальності використання ІКТ, а й ефективності такої роботи в умовах змін в сучасній освті! 
ДЯКУЮ (і перш за все Шапоріній Ользі Олександрівні!)! 

Картинки по запросу картинки про счастье

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 5

Модуль 9

Модуль 10